MRskalman Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Skrivet 10 Juli 2006 Alltid på generals brukar bli attackerad från start när jag kör GLA.....jag undrar vad man ska bygga som försvar så att man kan försvara sig. tips till alla lag e välkomna :) Citera
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) Du ska bygga bunkrar lite här och där vid ditt läger och fylla dom med gubbar och sen sätter du ut pansarvagnar vid ditt läger sen när du har fåt mycket med pengar så bygger du mera bunkrar stridsfordon m.m och uppgraderar dom så gör jag jämt och jag vinner ps.bygg en arme vid sidan om som du ska attacker med lycka till. PS.fel forum!! Redigerat 10 Juli 2006 av #92 Citera
MRskalman Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Juli 2006 jag vet jag råkade med forumet tack för det goda tipset Citera
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Skrivet 10 Juli 2006 jag vet jag råkade med forumet tack för det goda tipset Det var så lite så :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.