Hoppa till innehåll

Hjälp

Rekommendera inlägg

Nu har jag skrivit detta så många ggr att jag e desperat efter ett svar. Hur får jag 100 pokemon snabbt på Ruby? Kan ej byta me kompis o vill veta för att då kan jag använda de pokemon jag har i pokemon box. Läste på pokecharms.com att man måste ha minst 100 pokemon registrerade för att få hämta andra pokemon från pokemon box. Alltså pokemon från ett annat spar tillfälle. :( :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag skrivit detta så många ggr att jag e desperat efter ett svar. Hur får jag 100 pokemon snabbt på Ruby? Kan ej byta me kompis o vill veta för att då kan jag använda de pokemon jag har i pokemon box. Läste på pokecharms.com att man måste ha minst 100 pokemon registrerade för att få hämta andra pokemon från pokemon box. Alltså pokemon från ett annat spar tillfälle. :(  :o

Tja.. Då är det väl bara att börja fånga alla Pokemon som du inte har fångat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väl bara att fånga alla man ser? Plus om en Pokémon utvecklas räknas det som att man har två stycken fastän den lägsta graderingen inte finns längre, utan det är den andra graderingen man använder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja ! Det borde gå, men varför just innan fortree ?

Sen har man kommit för långt för att vilja byta till sig bättre pokemon. Men jag måste till zafari zonen för att fånga en Natu. Why? Jo om man breedar den me Swellow så får Tailown Refresh.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...