JomeN Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 hej! kan någon säga mig vart jag kan fånga bagon (vet inte hur stavas men hans gradering e shelgon) Hjälp mig snälla!!! :) Nu vet jag var man fångar honom. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag skulle också villa veta. Kan du säga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag har fångat honom! Han finns i Meteor Falls i ett litet rum man går in i. Där finns det en sjö, gör surf och åk över till andra sidan, jag fångade honom andra gången jag mötte honom. Han är i ganska hög level och ska egentligen ha utvecklats, så använd Ultra Ball eller Great Ball som är väldigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JomeN Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Man hittar den i meteor falls, i den grottan där man hittar dragon claw! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Varför skapar du en tråd där du ber om hjälp när du redan kan svaret? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JomeN Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 För att sen hittade jag en tråd på en annan hemsida där det stog var man hittade honom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Ändå onödigt att skapa en tråd, du skrev ju redan i första inlägget att du visste! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JomeN Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Neej jag Ändrade första inlägget, och jag vet inte hur man tar bort en tråd :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Om du nu ändrade, så varför står det då inte "inlägget har ädrats av..." då `? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 För han abusade anti-dubbelinläggs funktionen. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg