💬
Logga in
Fuska.se

Materatzi Och Zidane!

46 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Aha, men om han inte föroläpade henne var det väl inte lönt att säga att han inte visste att hon låg på sjukhus. Han jade ju isåfall inte sagt något om henne.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Zinedin Zidane är en rutinerad spelare som har vunnit VM och EM och han har varit en av de största spelarna i Frankrike igenom tiderna. Det var därför som jag blev så förvånad när Zidane skalla ner motståndaren.

Är det verkligen så överraskande? Han har ju visat att han är relativt agressiv flera gånger.

↗ till inlägget

Aha, men om han inte föroläpade henne var det väl inte lönt att säga att han inte visste att hon låg på sjukhus. Han jade ju isåfall inte sagt något om henne.

När han hörde rykterna och att Zidane sa att han förolämpa min svårtsjuka mamma så visste han inte ens att hon låg på sjukhuset och sa aldrig något om hans mamma. Han vet själv hur det är och förlora en mamma.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ähh det var ju bara en skalning det var rätt åt italienskan han skulle aldrig ha sagt nått till zidane ^^*

''Italienskan''det är väl ingen tjej iallfall :lol:

Men om det stämmer som Zidane säger så gjorde han rätt även om det var fel tillfälle :visslar:

Nivå 3 · Lärling

När är det Zidane ska tala? :o

14 Jul 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

@Pulpen: Det är ingen som vet det än.

Nivå 6 · Fuskare

Han har redan (inte) gjort det?

det spellar ingen roll vad han sa zidane är ända korkad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

och ful
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Man kan faen inte säja att han är korkad eller ful >:( Han sa i intervjun att Materatzzi sa något otroligt fult om hans mamma och syster som fick han att tappa besinningen. Han bad tillochmed ursäkt till alla barn som såg det.

Så de som ni sa är typ omänskligt beteende. [stavning]

15 Jul 2006
↗ till inlägget

Max93 > Korkad

need speed > Ful

Har jag rätt?

Dem har ännu inte växt upp och mognat.

Nivå 5 · Fuskare

hörde något småskoj om reglerna inom VM och sådant, att bara för det som materattzi sa och zidane gjorde kan lagen mista guldet och silvret om det vill sig riktigt illa.

Ja det var rykten om det. Men istället så säger Fifa att dem stänger av Materazzi istället från fotbollen.

16 Jul 2006
↗ till inlägget

Nej du har fel
18 Jul 2006

Jo, jag har rätt?

20 Jul 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag läste i gårdagens Sportbladet att Liliam Thuram gått ut i media och sagt att Materazzi är "En sjukdom som inte borde finnas."

8 Aug 2006
Nivå 2 · Novis

nej nej matrazzi sa till zidane 2 saker först när metrazzi drog zidans tröja så kom zidane och sa varför gör du så??? så blev metrazzi tyst zidane sa du kan ta av min tröja sen och få den metrazzi sa jag kan järna ta av din frus tröja och zidane sa det tenker jag sega till domanr metrazzi sa din mamma är en j*vla teroist hora och sen sa zidane nu har det got för longt! och då skalla zidane metrazzi.

Det är inte ens 100% som Zidane säger. Och Fifa tar det knappt på allvar. Dem har typ glömt bort det. Över 1miljard fotboll fans undrar vad det är men Fifa ställer inte upp för att ta reda på det.

Nivå 2 · Novis

Läppläsare ser vad Materatzi sa .

Tråkigt slut för Zidane kan man tycka . :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in