FantasyFalx Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 har en fråga om kingdom hearts när man e i peter pans värld vid clock tornet vad ska jag göra där? snälla svara. och i pinoccios värld jag kommer till cammare 1 2 3 6 hittar ingenting vad ska jag göra? och vad finns det för värdar säg alla tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 du ska bara spara där och flyga i väg till en annnan värld... lr du kan ta valparna som är där. 4 och 5 är lite kluriga i monstro. dom ligger högt så du måste hoppa dit tror jag... jag är ganska säker. det finns monstro, agrabha, hallowen town, atlantica lr nått sånt(den lilla sjöljungfrun) hollow bastion och the end of the world där du är. hoppas det blev till nån nytta:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 ja de var det men jag vet ej hur man kommer till cammare 4 och 5 bara till 1 2 3 6 kan du säga var de ligger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Man hittar Riku i en av kammarna, vilken vet jag inte. Sen får man möta en boss två gånger innan man kan fortsätta till antingen Atlantica eller Halloween Town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Man möter ju en boss i clock tower...om du inte har gjort det så har du inte klarat så långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Bossen man möter i Clock Tower är en extraboss som man bara kan möta efter att ha besegrat Behemoth i slutet av spelet inne i nyckelhålet i Grand Hall, Hollow Bastion. Redigerat 23 Juli 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg