pokemon Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Kan man använda sama spel för att updatera fler och köra mot varandra efteråt? Den som kan svara får alla mina FM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonicSucubus Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Kan man använda sama spel för att updatera fler och köra mot varandra efteråt? Den som kan svara får alla mina FM. ja... själv klart :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag förstår inte riktigt din fråga och du har ju inga Fuska Mynt, försöker du vara rolig eller något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 jag skickade mina pm till om du spelar sof2 skriv till mig. Och jag undrade om man kan använda ett ex. av Halo 2 MMP för att uppdatera flera ex. av halo 2 och sen köra dem mot varandra ell om man måste använda skivan (halo 2 MMP skivan) när man spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg