Gäst need_nos Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Okej som jag har fatade så är det så när man har vunit mot Razzor så kan man åka till bron man hoppa över med polisen i baken den sägs att man kan färga alla bilar i en gråå färg (men vilken) så kan man åka dit till bron för då är jord-högarna bort eller vad det nu är.Men vad är det för gråå färg det är vilken ligger den på och vilken rad upp-ifrån och ner kan någon hjälpa mig med det Som BMW har så är det färg metalica rad 1 ner 3 kan någon hjälpa mig med det :D Tack i för hand :D :kung: :visslar: Redigerat 12 Juli 2006 av anthonE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Har också problem med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 fatar inte det det är kostigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Den ligger långt till väst, du kommer till slut få ett telefonsamtal från Mia att du ska åka dit, men jag vet inte om det är efter en viss tidpunkt eller om det är när du har åkt någonstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) okej tack det ända jag inte fatar är är det metalica eller vilken *model* är det?? Redigerat 14 Juli 2006 av anthonE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 det där med gråfärg förstår jag mig inte på.. men här är ett tips på hur du klarar biljakten. när du blir jagad så ska du köra till hamnen för där är det lättare att finta poliserna.. när jakten har pågått i 5 min så ringer mia och berättar om en bro som du ska köra över.. efter samtalet så visas en markering på kartan som visar var bron finns.. kör dit och hoppa över bron så klarar du jakten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Du jag vet där jag har klarat spelet 3 gånger så jag kan det det lätaste sättet är att åka på motorvägen där vid bron så är det bara att svänga av när mia pratar.Jag har undrar om det är metalica eller vilken det är på färgen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 det låter som klarlack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 ja men vet ej polisen i radion säger ju silver till alla ** såna färger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg