Neldemo Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 hej, jag har blivit kickad från mages guild och jag har ingen aning om var jag ska hitta 20 vampire dust och 20 daedra hearts (jag kan INTE hitta det i oblivionportarna eftersom dom e stängda). hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 20 Vampire dust är inga problem, varenda vampyr i spelet har vampire dust på sig. Och om du då inte har tillgång till Oblivionportar, så är det ju naturligtvis lite svårt o få tag i Daedra hearts, taskigt men sant. :l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Har hållt på med detta uppdrag ett tag nu och problemet ligger just i att skaffa Daedra Heart när man väl klarat Main Questen. Dock så kan du alltid "trolla" fram olika Daedra-krigare för att sedan plundra efter hjärtat. Sedan så kan du alltid köpa Daedra Hearts då och då i olika Alchemist-shops runt om i Cyrodiil, vilket jag anser att det är det enklaste sättet att hitta Daedra-Hearts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 aja jag har råkat skriva över den gubben med en annan nu ändå så jag behöver inte bekymra mej över det nu ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.