M_Martini Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 i fall man har ett gb kan får man två i fall man köper ett till eller kan man inte ha det samtidigt så att man har ena gben en gång och det andra gben någon annan gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 öhh, jaha ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M_Martini Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 vad då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 vad då?? LoL? Kom tillbaka om 5 år eller något när du lärt dig stava ffs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 i fall man har ett gb kan får man två i fall man köper ett till eller kan man inte ha det samtidigt så att man har ena gben en gång och det andra gben någon annan gång Vad i h*lvete? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Förstår jag rätt undrar du om man kan ha i två 1gb kort på samma gång (så att det blir 2gb). Svaret på det är iaf nej. Du kan bara ha ett MemoryStick Duo i Pspn samtidigt. Självklart kan man ha två stycken och sätta in nästa om man vill ha en fil som ligger där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 big up for scrappy som förstog!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M_Martini Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 tackar du har gu någon hjärna iaf. Förstår jag rätt undrar du om man kan ha i två 1gb kort på samma gång (så att det blir 2gb). Svaret på det är iaf nej. Du kan bara ha ett MemoryStick Duo i Pspn samtidigt. Självklart kan man ha två stycken och sätta in nästa om man vill ha en fil som ligger där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Förstår jag rätt undrar du om man kan ha i två 1gb kort på samma gång (så att det blir 2gb). Svaret på det är iaf nej. Du kan bara ha ett MemoryStick Duo i Pspn samtidigt. Självklart kan man ha två stycken och sätta in nästa om man vill ha en fil som ligger där. Något stor. jag fatta inget av den texten. f*n ScrapCat du kan allt skum läsa du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Förstår jag rätt undrar du om man kan ha i två 1gb kort på samma gång (så att det blir 2gb). Svaret på det är iaf nej. Du kan bara ha ett MemoryStick Duo i Pspn samtidigt. Självklart kan man ha två stycken och sätta in nästa om man vill ha en fil som ligger där. haha du är ju så dålig på skriva så att ingen förstår !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 §1.25. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg