Grannen Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 (redigerat) Silent Hill2 fastnat!!! Helloj! Är de någon som vet hur man slår ihjäl den där j*vla "pulka"skallen som man möter på i ett trapphus. Han har alltså en stor o klumpig yxa som han försöker slå ihjäl mig med, men så irriterande att min gubbe vänder sig för sakta så man hinner inte komma bakom ryggen på honom och skjuta som ja antar att man ska göra för o få tyst på "badkars"skallen hehe :bah: Redigerat 14 Juli 2006 av Grannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) Själv så lirar jag inte det men kanske du kan prova sikta lägre på han och inte i skallen Redigerat 15 Juli 2006 av Dragon_World Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OBM Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 "Pulka-skallen" heter Pyramid Head och går inte att döda där. Skaparna la bara till honom där för att man ska få panik och skjuta slut på alla skott. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg