pokeAnte Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 vad tror ni om pokemon diomond pearl. Jag tror dom blir bra det kommer att vara grymt med klockan det här morgon dag kväll natt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MEW_96 Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 vad tror ni om pokemon diomond pearl. Jag tror dom blir bra det kommer att vara grymt med klockan det här morgon dag kväll natt. Jag vet att det blir bra, man kan se bilder på serebii.net sen klickar man på pokemon DIAMOND/PEARL och sen på pre-released pictures :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 (redigerat) Dom har visat mer nya Pokemon som kommer komma, jag tycker Pachirisu är söt, en fin Electric Pokemon :zzz: (japanskt namn) Tryck här, Där står det vilka Pokemon som är nya osv. Redigerat 13 Juli 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Dorapion eller vad den hette var ju cool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag tror att spelet ska bli jättekul. Själv gillar jag Buizeru :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Det kommer ju typ 100 andra så jag vill bara veta mer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Ser fram imot Wi-Fi'n vi kan ju ha turnering här på fuska x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Har inga högre förväntningar över Diamond/Pearl, tänker egentligen inte ens köpa det överhuvudtaget. De kunde gjort en ny vesrion av Guld/Silver istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Har inga högre förväntningar över Diamond/Pearl, tänker egentligen inte ens köpa det överhuvudtaget. De kunde gjort en ny vesrion av Guld/Silver istället. VAAAAA! dom kommer ju bli skit bra. Jag tyckte pachirisu var gullig :wub: :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Sammahär :D Pachirisu och Buizeru var gulliga :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Ser fram imot Wi-Fi'n vi kan ju ha turnering här på fuska x) Lätt jacx :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 ^^ Sen samma som Carttie så älskar jag den dära ekorren med o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg