Gäst Umbreon_Moon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Äntlingen Starters med Andra typer än Fire/Grass/Water! Har blivit lite trött på Såna starters i typ 4 Generationer! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag tycker det är jättedåligt att dom bytar start typer! Jag tycker det ska fortsätta vara så att det är Grass/Fire/Water, Men det är inte säkert att dom bytar typ stod det på Serebii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 om dom byter så moste dom göra braa grass pokemon anars inget köp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Dom har visat mer nya Pokemon som kommer komma, jag tycker Pachirisu är söt, en fin Electric Pokemon :zzz: (japanskt namn) Tryck här, Där står det vilka Pokemon som är nya osv. Åhh, kan inte se en enda bild :/ är en vit ruta med ett rött kryss i :( Vad är det man behöver på datan för att se bilderna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Fast jag tycker det är dåligt att dom ska släppa det typ om ett och ett halvt år!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Aa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 om 1½ år spelar nog inte alla här pokemon ens... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jo kanske, det finns ju många som är äldre som spelar, inget fel med det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jo kanske, det finns ju många som är äldre som spelar, inget fel med det :P Min morfar spelar Pokémon, och han är 71 år!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Belladonna lr vad hon heter spelar det med sin son. Inget fel med det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Aa :P Men inte för att någon har sagt att det är fel med det xP men jag tror inte så många slutar spela Pokemon efter 1 och ½ år, om dom verkligen gillar det nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) Kommer ALDRIG att sluta med Pokémon. Redigerat 27 Juli 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg