ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Var har ni hittat all den här informationen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) www.serebii.net Nu har dom lagt ut en till ny Pokemon på Serebii's News. Tydligen en utveckling av Illumise/Volbeat. man ska nog kunna utveckla dom till den på något konstigt sätt x) Redigerat 21 Juli 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag läsde att det skulle finnas ett Team som heter Team Space. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Team Galaxy var det x) Tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 www.serebii.net Nu har dom lagt ut en till ny Pokemon på Serebii's News. Tydligen en utveckling av Illumise/Volbeat. man ska nog kunna utveckla dom till den på något konstigt sätt x) Ska kolla det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Team Galaxy var det x) Tror jag.. Det kanske är båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 jag har bara hört galaxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Sammahär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 undra vilka start pokemona är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Aa :P Eller vad dom har för typer >.< :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 eller gym. hoppas man kan få fraligator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 1. Starternas typer kommer nog vara Psychc, Fighting och Dark. 2. Korobooshi är antagligen den outvecklade Volbeat/Illumise, och dens kön bestämmer vilken det blir.(men jag tycker den ser ut som en uggla xD) 3. Pachirisu kan Charm och Sweet kiss. 4. Cherimu kan nog Trouble seed och Natural spurt. 5. Dorapion kan Posion Barb, Ice fang, Thunder fang och Fire fang. 6. Buizeru kan Agility. 7. Manafi kan Heart swap. 8. Lucario kan Wave Guiding bomb. 9. Mime Jr kan Manneko (Som Mimic fast svagare) och Mimic. 10. Man kommer kunna linka med Ranger, D/P, R/S/E och FR/LG. 11. Man kan endast få Manafi genom att linka ägget från Ranger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg