Lejon- Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Skrivet 13 Juli 2006 Jo det är nämligen såhär jag stannade inne på ett värdshus och blev vaknade att jag blivit biten av en vampyr och nu har jag vart vampyr ett bra tag <_< . Mina stats ökar och jag får en j*vla bra skills men jag kan f*n inte vara ute i solen. Så nu till frågorna: Vad är för och nackdel med att vara vampyr. Om jag suger blod utav dom som sover så har jag hört att man kan vara ute i solen, stämmer det? Botning: Jag har tidigare läst på ett av förgående forum att det är någon slags cure man behöver mot vampyrismen hur får man tag i den? Och finns det inget annat sätt att bli av med vampyrningen. Vet folket om att jag är vampyr och kommer vakterna attackera mig eller vad händer?? Tack på förhand, Tacksam för svar Citera
Kraver Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Skrivet 13 Juli 2006 (redigerat) Det ska finnas ett uppdrag som gör så att man blir vanlig igen. Men jag vet inte vart man hittar det. sry Men jag såg för inte så länge sedan när jag letade mods att någon hade gjort en luva som gjorde att man kunde vara ute i solen utan att suga blod. Kommer tyvär inte ihåg sidan... Och välkommen till forumet. B) Redigerat 13 Juli 2006 av Xbox_master Citera
Lejon- Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Juli 2006 man tackar man tackar... Aja får väl hoppas att fler skriver...men vet du inte för och nackdelar? Citera
Gäst Tour Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Skrivet 13 Juli 2006 du blir väl starkare och ser bättre i mörker fast tycker nog att det är mest nackdelar med att va vampyr. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.