Hoppa till innehåll

Vad Är Det För Fel På Mitt Ruby?

Manikku

Rekommendera inlägg

Jag har fått ett ruby från Saudiarabien (stavning) men det är helt knäppt.

Här är de knäppa sakerna:

1. Alla pokemonen heter nåt annat än i originalspelen t.ex:

Abra=Kathy

Mudkip=Gmon

Treecko= Frog

Poochyena= PIdog

Wurmple= BRbug

osv.

2. Det heter inte pokemon, det heter monster

:wacko:

3. Människorna säger helt andra saker

4. Det står inte (slumpmässig pokemon): Abra is fainted. Det står: Kathy is dying.

5. Städerna heter typ kinesiska (eller nåt) namn.

6. Alla Items heter nåt annat t.ex: Poke ball= Monball, Great ball= Supball osv.

7. Och en massa andra saker

Jag kan dessutom inte komma vidare för när jag klarar gymmet i Fortree city så hakar spelet alltid upp sej så det är bara att starta om hela tiden.

Ps. option heter nåt mega-konstigt, ska försöka att se vad det var.

Min kompis fick också sitt spel därifrån men på hans är allt normalt förutom en sak:

Det går inte att spara, sparar man och sen stänger av så kommer sparet inte att finnas kvar.

Vad är det för fel!!???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fått ett ruby från Saudiarabien (stavning) men det är helt knäppt.

Här är de knäppa sakerna:

1.  Alla pokemonen heter nåt annat än i originalspelen t.ex:

Abra=Kathy

Mudkip=Gmon

Treecko= Frog

Poochyena= PIdog

Wurmple= BRbug

osv.

2. Det heter inte pokemon, det heter monster

3. Människorna säger helt andra saker

4. Det står inte (slumpmässig pokemon): Abra is fainted. Det står: Kathy is dying.

5. Städerna heter typ kinesiska (eller nåt) namn.

6. Alla Items heter nåt annat t.ex: Poke ball= Monball, Great ball= Supball osv.

7. Och en massa andra saker

Jag kan dessutom inte komma vidare för när jag klarar gymmet i Fortree city så hakar spelet alltid upp sej så det är bara att starta om hela tiden.

Ps. option heter nåt mega-konstigt, ska försöka att se vad det var.

Min kompis fick också sitt spel därifrån men på hans är allt normalt förutom en sak:

Det går inte att spara, sparar man och sen stänger av så kommer sparet inte att finnas kvar.

Vad är det för fel!!???

Det lät inte bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det en liten rund cirkel med en guldig "taggig" kant, längst fram på förpackningen som det står: Original Nintendo Seal Of Quality, på `??´ För om det inte är det så är det en 9000% kopia...

Edit: stavade lite fel bara...

Redigerat av medion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det en liten rund cirkel med en guldig "taggig" kant, längst fram på förpackningen som det står: Original Nintendo Seal Of Quality, på `??´  För om det inte är det så är det en 9000%  kopia...

Edit: stavade lite fel bara...

Jag ser inte riktigt vad det står, det är en för j*vlig suddig text, jag vet inte om det står Original eller Official (jädra skit-spel, behövde bara säja så >.< )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

I Bulgarien såg jag "Diamond", "Jade", "Pocket Monsters" Go Go!" och "Pokemon adventure". och min kusin har ett Turkiskt Crystal. där heter Meganium "Groljergt" lr nåt... en dålig kopia!

Han har kanske samma problem som jag XD

Jag köpte faktist Pocket monsters Go Go! i filippinerna.

Men gissa vad handlingen vad!?

Man är Pikachu och ska rädda smurfarna från deras mardrömmár som Garmamell (eller vad han heter, det var år sen jag tittade på Smurfarna XD ) har spritt ut.

Helt knäppt, håller mig till de spel som finns i sverige nu

Redigerat av Madde-the-Wolf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

Det är ju inte säkert att hon kan lämna tillbaka det eftersom det kommer från ett annat land + Hon här öppnat förpakningen och då kanske man inte lämmna tillbaks spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...