Manikku Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Jag kan inte lämna tillbaka spelet för det var längre än ett år sen jag fick det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Men det e bra att du håller dig till orginal spel i fortsättningen. Då slipper du otrevliga överraskningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Japp.. Men den här tråden kan väl låsas nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 1. Jag fick spelet av en kompis farsa i julklapp, så jag köpte det inte. 2. Tråden kan låsas nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) Din version verkar vara en kopia, det är nog alla i den här traden överens om. Själv har jag en tysk version. Den verkar vara bug-fri. Men de flesta pkmnen heter inte samma som i engelska (t.ex swablu=wablu). Det spelet som du har kanske förstördes när man bytte namnen, för jag tror att utländska pkmn-spel har andra namn pa pkmnen. Redigerat 19 Juli 2006 av transformer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) Ja det är så faktist(glömde säga det)så ditt pokémon spel är ingen kopia.Dom har bara olika namn beronde på vilket land det kommer i från(Jag har själv några pokémon kort från Spanien och där hetter pokémonen inte samma som på riktikt). Redigerat 19 Juli 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) Nu när han fått svar, så kan nån anmäla. Host,kan inte,host. :( Redigerat 19 Juli 2006 av King gohma_13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Kan du inte anmäla?Tryck på Anmäl så får du se *anmäler*. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg