Gäst the golden samus Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 G5 är ett webbspel men hur många gånger kan man använda superkraften? fem gånger pär gren men oändligt men bara fem gånger per gren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 G5 = Gladiatorerna Säsong 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jagb heter Philip.willners Men nu har jag två efternamn men bara ett e me i mitt användarnamn... Jag har 3 Bronsstjärnor. Hur mycke poäng måste man få för att få en silver??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 men hur får man super krafter jag har försökt men det står bara försök senare :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Måste man betala! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 man kan max använda 5 superkrafter per gren och man kan inte byta namn på sin utmanare (pga att det e samma som det man själv heter på blip.se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.