need speed Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 jag har låst upp kick tail parken står det hur åker jag dit :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marri Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 jag har låst upp kick tail parken står det hur åker jag dit :huh: hej! jag har kommit långt på the urbz, och jag kan nog hjälpa dig. nån stans i det stan som du befinner dig i , till exempel dieselgatan, så finss det typ, en stor trappa som går ner i marken. eller ja, du kommer nog se en sån, fast du pekar "diamanten" över den trappan, så trycker du på X så borde det stå vilka städer du kan resa till,så trycker du bara vilken du vill åka till. /marri :) :blink: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 det är sa man gör, exat som marri säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 klarat av spelet nu det är skitlätt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg