EuRoGuY3D Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) Jag började göra ett mod som jag kallar HL2 sewers för 2 månader sen först tänkte jag att jag skulle gör det helt själv. Men det visade sig att jag inte är så bra på att göra ljud av någon anledning :meddum: . Så därför behöver jag en moddarkompis som kan göra egna låtar och sånt till modet jag vill att personen ska ha åtminstone 1 års erfarenhet av musik och ljudskapande men det behöver nte vara en rockartist för det. för ytterligare information besök Mitt moddb account -->Här<-- Redigerat 14 Juli 2006 av EuRoGuY3D
DOG_Cool Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Skrivet 14 Juli 2006 Jag började göra ett mod som jag kallar HL2 sewers för 2 månader sen först tänkte jag att jag skulle gör det helt själv. Men det visade sig att jag inte är så bra på att göra ljud av någon anledning :meddum: . Så därför behöver jag en moddarkompis som kan göra egna låtar och sånt till modet jag vill att personen ska ha åtminstone 1 års erfarenhet av musik och ljudskapande men det behöver nte vara en rockartist för det. för ytterligare information besök Mitt moddb account -->Här<-- jag kan gärna göra egna låtar med qunic så säg vad för musik sort typ techno och rock ich hiphop med beatbox så säg bara till adda [email protected] :) :D
Vitdom Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) Nico e bra på ljud! :) Redigerat 15 Juli 2006 av Vitdom
EuRoGuY3D Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 15 Juli 2006 jag addade dig till min msn dog_cool vi kan diskutera mer där
Vitdom Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) Jag började göra ett mod som jag kallar HL2 sewers för 2 månader sen först tänkte jag att jag skulle gör det helt själv. Men det visade sig att jag inte är så bra på att göra ljud av någon anledning :meddum: . Så därför behöver jag en moddarkompis som kan göra egna låtar och sånt till modet jag vill att personen ska ha åtminstone 1 års erfarenhet av musik och ljudskapande men det behöver nte vara en rockartist för det. för ytterligare information besök Mitt moddb account -->Här<-- Du vet väl att du inte får släppa modden när den är klar senare? hl2 namnet är upptaget! Redigerat 15 Juli 2006 av Vitdom
Rekommendera inlägg