0boy Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Vet någon nån bra guide på svenska om hur man lär sej att koda egna scar script? för er som itne vet vad scar är så är det ett program man använder för att fuska på RS d.v.s runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starwing2 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Försök inte du kommer bara banna dej själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Försök inte du kommer bara banna dej själv. haha, nej! men man får äckligt bra betalt för ett bra script nu för tiden!! och för rästen har jag ett rs account och rs är ju för tråkigt.. jag fattar varför folk inte orkar sitta och fixa upp alla skills och fuskar.. hittar massor på eng :( jag är inte så jätte bra på engelske men jag kasnke får kämpa mej igenom en guide än då... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starwing2 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) yep Redigerat 15 Juli 2006 av starwing2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 jag testade en gång med en svensk guide det funkade inte! men kanske kan leta upp den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Ja gärna! Leta up en :-))))))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.