FireRed_Man Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Jag har inga bra pokemon i mitt team så jag hoppas att ni kan hjälpa mig. Jag vill gärna ha alla HM´s som dom kan. Hoppas jag kan få lite hjälp nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Vilka har du nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Det blir mycke bättre om du säger ditt team "gamla" team. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 jag har Swampert lv81, Salamence lv82, Aggron lv75, Metang lv42 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 jag har Swampert lv81, Salamence lv82, Aggron lv75, Metang lv42 Bra vilka attacker har dom? O vilka e deras stats? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 jag har Swampert lv81, Salamence lv82, Aggron lv75, Metang lv42 Bra vilka attacker har dom? O vilka e deras stats? PS. blir det ett dubbel inlägg beror det på att dattan hänge sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Du kanske ska ha lite mer blandade typer, eller om dom kanske kan Thunder eller andra typ attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Du kanske ska ha lite mer blandade typer, eller om dom kanske kan Thunder eller andra typ attacker. Jag vet att Aggron kan lära sig Ice beam o Blizzard, Metang kan lära sig Aerial ace o Earthquake, Salamence kan lära sig Iron tail o Brick break o Swampert kan lära sig Rock tomb o Dig. O breedar du någon av de så kolla på www.psypokes.net de har nämligen gjort en bättre breeding guid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 man ska ha vileplume attacker: sludge bomb, petal dance, solarbeam och cut magcargo :attacker: rock slide, fire blast, flamethrower och rock smash swellow attacker: steel wing, fly, return och wing attack swampert attacker:ice beam, surf, earthquake och strenght Mighthyena attacker: crunch, faint attack, taunt och thief Magneton attacker:Thunder, tri attack, thunder wave och thunderbolt :student: :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Det där är ditt team.Gissa jag rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Det är ett väldigt dåligt sammansat team. Det är det enda jag orkar förklara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 man ska ha vileplume attacker: sludge bomb, petal dance, solarbeam och cut magcargo :attacker: rock slide, fire blast, flamethrower och rock smash swellow attacker: steel wing, fly, return och wing attack swampert attacker:ice beam, surf, earthquake och strenght Mighthyena attacker: crunch, faint attack, taunt och thief Magneton attacker:Thunder, tri attack, thunder wave och thunderbolt :student: :medieval: :kung: Bra Pokémon men inga bättre attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg