kan ruby Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 när man har en secret base så finns det hål i marken i visa baser. hur gör man för att da bort dom B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Nej det kan man inte, jag tipsar om att inte ha en base med hål i ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag vet inte om det funkar men jag läste i ett annat forum att när man klarat ligan så kommer det på tv att det har kommit nya saker till t.ex torget i slateport eller deprament sore i liycove city så är det en matta som man kan täcka hålen med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
charlie Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag har en sån bas och man täcker över dom med en sak som man köper i deepartoment stors när det står att dom har uttförsålning och att det är längst uppe ditt man inte kan åka hiss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andy Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 när kommer det på tven då???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 vet inte :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (redigerat) det brukar komma när man klarat elite 4 om dom säger lilecove clear out sale så är det det och det heter solid board som man täcker med det är bra om man har den min bas är bra Redigerat 8 Mars 2004 av Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 kommer det direkt när man klarat ligan? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 när man har en secret base så finns det hål i marken i visa baser. hur gör man för att da bort dom B) vikket spel pratar du om??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 dom pratar om pokemon sapphire och pokemon ruby :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 kommer det direkt när man klarat ligan? :lol: tror det men då måste du se på TV:n först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 det kommer 1 gång pär år det är slumpen som bestemer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg