Dolphin Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Gruppforumen? *Host* Mitt har faktiskt blivit mycket mer skitfritt. Då får vi väl kolla upp det, ansökte till Oztown nu. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag kan betala 400fm för att vara med (om jag inte får va det gratis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag har sökt men det finns inte nå platser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 #92 du är med. Kevve bara du är aktiv så behövs ingen donationer, men om du vill det så: :wub:. Kevve du är ochså med. Mcspace du är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Kan jag få vara med igen! Du kan få lite fm = Säg summa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Kan jag få bli med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag rekommenderar detta forum starkt, speciellt om du är i 12 + eller så, för ni vet ju vad MascarPone har för nåt intresse (hette goldust innan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Man måste kunna ta det som skrivs med en nypa salt om man säger så, åsså ska man helst vara lite mogen, och Cooliz som är den yngsta medlemmen i BO(?), är det å hänger med på båra skämt å allt det, men det är väldigt kul både där å i Oztown, och jag är mest aktiv där, så det är därför jag inte är så aktiv i dem vanliga forumen.För det är inte lika "hårda regler" eller vad man nu ska säga i gruppforumen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Verkar som om jag inte hann ansöka i tid. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) Jodå Elite du kommer med nästa gång :wub: Redigerat 24 Juli 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Okej, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.