Gäst bönan Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 Behöver fusk till det spelet... tack på förhand :D :) :( :o :shock: :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 lite mmånga smilies½ men men köp ultimate cheats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 vart kan man köpa ultimate cheats någonstans på internet eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Det finns säkert på internet men det går att köpa i vissa spelaffärer också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 va kan man köpa fusk i affarer inte tidningar menar jag menar typ att köpa nåt papper eller nåt sånt så ni vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Nej fusken fungerar såhär: Man köper en skiva, en sån där fuskskiva. Sen stoppar man in skivan, väljer vilka fusk man vill ha trycker på någon knapp jag tror det är start sen byter man skiva till spelet sen är fusken på :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Jag föredrar att strunta i fusken och leka en rolig lek som jag kommit på.Allt man behöver är att skaffa stealth camoflauge och gå till holds.Sen är det bara att kicka ner soldaterna.Det är enkelt och kul desutom gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 är det spelet bra :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Om du gillar spionspel så kommer du nog gilla det här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Goldenmew: Gillar man titlar som Splintercell så gillar du detta (MGS2 är lite mer action baserat dåra ;D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg