GangsterTwist Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 Jag har installerat mod's men vet ej vilken map den ska ligga på för att det ska fungera.!? Jag undrar liksom om ni vet vart i gta maparna just mod'sen ska in i???? HELP!!!!plizzzz :(
ThePunisher Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 det beror ju på vilken sorts mod det är. har det med skins, fordon eller något annat? om du vill slippa lägga in dom själv så ladda ner GTA San Andreas ModInstaller.
GangsterTwist Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2006 det beror ju på vilken sorts mod det är. har det med skins, fordon eller något annat? om du vill slippa lägga in dom själv så ladda ner GTA San Andreas ModInstaller. Fett coolt var hittar jag den :cool: Allså hemsidan!!!!Förresten kostar det
ThePunisher Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 Mod installer kostar inget, det är gratis ;) http://grandtheftauto.filefront.com/file/S...ller_SAMI;55091 fast vissa mods går inte att installera med Mod Installer. Det brukar väll följa med en readme där det står var du ska placera dom? Om det inte funkar med Mod Installer så kan du ladda ner IMG Tools.
Rekommendera inlägg