smiley.hatar Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 :huh: jag fattar inte hur jag ska få den (min) sista triforce karta, från spökskeppet! snälla hjälp mig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 döda alla spöken på skeppet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiley.hatar Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 va! :o villka spöken? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 du måste först få ghost ship chart den får du genom att åka till diommond step islan på A 3 tror jag sen ska du använda hookshot på träden så du kommer upp sen ska du hoppa ner i hålet och klara labyrinten där sen får du ghost ship chart och sen är det bara att kolla på great sea chart så ser du var spökskeppet är sen är det bara att döda spökena där inne!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiley.hatar Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 :D okej! tack :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg