softies Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag läste på serebii.net att man skulle göra så att eevee får fullt på happyness, men hur får man happyness? skriv om ni vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Ha den med dig, slåss me den, gå till hon som säger hur nycket din pokemon älskar dig lite då o då, ge den Smoothe bell, åk till han som sägger vad din pokemon gillar för pokeblocks o vänta. O en sak till utveckla den under dagen (klockan ska stå på AM tror jag) o spara lite då o då. Det kan hända att den utvecklas till Umbreon om du inte e försiktig. Vet själv höll på i 4-5 tim me att utveckla mina 2 Eevee till en Umbreon o en Espeon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 (redigerat) Tack så mycket! Men du behövde inte skriva klockslagen det stog på serebii. Och en sak till var är hon som säger hur mycket den älskar mig och han som säger vilka pokeblocks den gillar? Redigerat 16 Juli 2006 av softies Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Tack så mycket! Men du behövde inte skriva klockslagen det stog på serebii. Och en sak till var är hon som säger hur mycket den älskar mig och han som säger vilka pokeblocks den gillar? Hon e i Verdanturf staden(nedanför Contest hall för normal) o han e i Mossedeep staden(nästan brevid gymmet). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 tack! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 No problemo :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg