MrSwat Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag har gjort alla svenska nationela prov och nu väntas Matte och Engelska :blink: Har ni gjort era?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Menar du dom som man har i femman eller dom som man har i nian? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 JA jag har bara gjort det i femman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 JA jag har bara gjort det i femman. jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag har gjort det i 5:an men i stället för att starta en ny tråd så tycker jag man borde gå in i den här tråden! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag gjorde det i femman förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Ska göra dem efter sport lovet ska bli kul!! :) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 javlar tv¨å år kvar sen nationela proven i nian skit men om jag ska vara ärlig jag har 3 vg och 6mvg i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Kul för dig! Längtar till vi får betyg! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vi ska nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag har bara gjort i 5:an,, dem sa att dem som är bra på matte, sv och egnelska ska få svåra prov, och dem som är dåliga ska få lätta prov,, jag fick det svåraste även fast jag suger på alla ämmnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Kul för dig! Längtar till vi får betyg! :) Det gör inte jag med tanke på hur jag sköter mig i tyskan...Jag lär få DB(Dumb ass) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.