Corpsgrinder Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jo jag ska starta om på mitt pokemon blå och vilka pokemon ska jag ha i början?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WebbElias Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jo jag ska starta om på mitt pokemon blå och vilka pokemon ska jag ha i början?? Ta squrtile elr vad den heter och fånga en Pidgey och utveckla dom. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jo jag ska starta om på mitt pokemon blå och vilka pokemon ska jag ha i början?? Är inte charmander bätter?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Fel Forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Tycker Charmander Fel forum ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Ingen vet ju inte vad Anmäl är så jag får göra det stjälv...*anmäler* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Ta Bulbasaur och fånga sedan en Pidgey! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg