Gäst jesper93 Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 hej jag är en kille som behöver hjälp på ett uppdrag så ska man rädda en kvinna från en polischef problemet är att i en gränd så står det många poliser jag ska smyga förbi dom men det är för svårt kan någon hjälpa mig :evil: :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 När poliserna går omkring så att dom inte ser dig så ska du använda strypsnaran och strypa dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 precis vad jag tänkt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 precis vad jag tänkt :) ok men kan man bli odödlig på gufadern skriv fusket i så fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Är det med action replay eller game shark? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Gudfadern är för lätt för att fuska sig ödödlig precis som alla andra spel. när dom vänder ryggen mot dig så går du fram och stryper dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg