Enrico1 Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag spela cs:cz pricic som vanligt sen fick jag tanken att moda om vapnen...men de funka inte och de går inte spela de står ''coulden't find events\awp.sc'' och så alla vapen vad ska jag göra? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 instalera om spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 17 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jag har tappa bort skivan :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 hmm, kanske kolla om du kan få ta på den filen av nån kå(o)mpis :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) jag har tappa bort skivan :blink: om du har fodralet kvar så kan du ladda ner steam och skapa en andvändare om du inte har det redan.. registrera sedan ditt spel där med koden som finns i fordalet/på manualen.. då kan du ladda hem spelet/spela online. :cool: Redigerat 20 Juli 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 hör med någon som också har CZ oc fråga om denne kan skicka filerna på t.e.x MSN :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg