Dezen Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Vad är det med den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Vad menar du? Menar du hur man öppnar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 asså, vart/hur får man allt i bright plate mail suit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 du köper delarna lite här å där.. ibland får du nån del Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Här och där? -.- jag har varit överallt i alla shops, hittar inget... twinblades camp bowerstone oakvale barrowfields hook coast heroes guild knothole glade darkwood camp även lynchfield graveyard ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag vet inte faktiskt exakt, men jag har den å jag har fått de mesta av delarna men har köpt några i klädaffärer å sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag har för mig att det ska finnas i Oakvale, men kommer inte riktigt ihåg. Har du kollat i den delen där Lady Grey bor? Hon bor typ i Bowerstonw North tror jag, och där finns en butik. I den butiken kan rustningen finnas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Finns inte i bowerstone eller oakvale :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Men den ska finnas där, jag fick det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 den brukar finnas hos traders ibland, annars kan ma köpa alla delar på arenan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) Woow!! tack!! :D:D:D:D hur mkt kostar den? :o har inte så mkt pengar :S master longbow å sharpening augumention kostar litte x] föresten... fist fighter ledaren i knothole glade skadar ju JÄTTE mkt med händerna, kan man inte göra det själv? Redigerat 18 Juli 2006 av tomte_nisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Det hänger inte på hur mycket man skadar utan på hur många slag man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg