jacx Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Swampert : Rest Curse Earthquake HP flying eller Rockslide Shiftry : Leech Seed Toxic Protect HP fire Breelom : Spore Focus Punch Mach Punch Substitude eller Snatch Larion : Earthquake Iron tail Rock slide Double edge Gardevior: Psychic Calm mind Ice Punch Will-o-Wisp Groudon : Bulk up Earthquake Overheat Brick Break För övrigt så tycker jag att dit team är dåligt sammansatt. Du har ingen cleric och annoyer. Icebeam tar ut både Groudon , Larion , Shifry och breelom ( som har 4x skada mot flying). Men dit team har iaf 3 imuna mot spikes . Jag orkar inte sitta här och hjälpa du får helt enkelt börja tänka vad du ska ha som sweeper , cleric annoyer , tank osv. Du är en lätt match för mig ;) Ska vara ärligt med dig, sweepers och annoyers är det extremt få som använder längre i CUC, typ bara i dom första dm:en som folk använder dom.. Där oftast hela lagen består av det -_- Tanks har du rätt i . Cleric vet jag inte vad du menar xD Men asså, det verkar nästan som om hans aggron kommer funka som en mini-tank ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Spore, breeloms underveckling lär sig den.. Det är den bästa sleep-attacken som finns. <{POST_SNAPBACK}> Har du fått fnatt eller?Breloom har ingen utväckling! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jacix menade Shroomich. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) Men min Breloom har inte ens fått en "fråga" att bli lärd det. Redigerat 20 Juli 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Men min Breloom har inte ens fått en "fråga" att bli lärd det. Du menar av Move tutor!? Nej Breloom kan ju inte lära sig Spore så varför ska då move tutor kunna lära den det? Move tutor lär bara ut moves som pokemon har kunnat. Men vissa utvecklingar kan inte lära sig vissa attacker som under-utvecklingarna kunde. Ta Wurmpole(stavning) som ex. Den kan Tackle, String shoot o Poison sting, dess utvecklingar kan bara Harden (om de fångas som kokonger) så Beautyfly/Dustox ska inte kunna Tackle, String shoot, Poison sting o Harden om inte de e fångade som Wurmpole. Beatuflys första "egna" attack e Absorb o Dustox första"egna" attack e Confusion. De andra e bara tillägg som TM o HM´s. Om du förstår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Men jag menade från level,aja hur får Breloom Spore? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Men jag menade från level,aja hur får Breloom Spore? Först måste Shroomish kunna det (Lv.54) sen kan du utveckla den till Breloom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jaha men varför kan bara Shromish lära sig det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jacx har rätt om det där med annoyers o shitt ;) Tar tbx det. Men attackerna ska vara kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 En fråga till dig Ph0EniX:Hp Fire?Vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Hidden Power Fire. Allstå när hidden power är av fire type. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Och minst 60 i skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg