MrThompa Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Är Metal gear spelen bra ?? Skriv vad ni tycker, funderar på att skaffa ett ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Dom är gryma du måste köpa dom 3:an är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag fastnade inte för spelet först men efter en liten stund kommer det konstiga människor med bin på kroppen och en 100-årig sniperskytt och ett spöke plus en form av spiderman kille och en tjej som skjuter ner 7 soldater på typ 0,5 sek o lite mer. Så jag råder dig att köpa trean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 3:an är ju helt klart bäst, men om du vill fatta nåt borde du skaffa de första spelen också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Mgs3 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Dom är gryma du måste köpa dom 3:an är bäst Det e sant du borde köpa 3:an En snubbe ville byta sin metal gear mot mitt spel som var dåligt så jag tycker att de som byter bort sin metal Gear är inte smart :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 3:an är helt klart bäst och man förstår lite mer av 1:an och 2:an också :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg