RicocheT Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Jag har en teori :P :P :P Wellow's Pickhammer = Legendarisk Pickhammer The Cutlass Bluetane = Legendarisk Cleaver The Harbringer = Legendariskt Longsword The Dollmaster's Mace = Legendarisk Mace The Katana Hiryu = Legendarisk Katana Ronok the Axe = Legendarisk Axe The Murren Greathammer = Legendarisk Greathammer The Murren Greataxe = Legendarisk Greataxe Souls Greatsword = Legendarisk Greatsword Vilken e Legendariska Greatmacen??? å Sword of Aeons e ngt skit lixom alla banditernas fula svärd :P Haha, någon som vet, svara snälla, för jag samlar alla sällsynta vapen :P Det var länge sen jag spelade Tlc, men det ska gå att göra ngt vid gravarna i Heroes Guíld. Avos tear. Det är det bästa svärdet, Enligt Mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 hur gör man för att komma in i heroes guilden efter man har dödat jack? jag kommer bara in till det rummet man upgraderar sig det liger ju en massa stenar ivägen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 första gången jag fick upp svärdet i stenen ( the harbringer) sa jag typ: "Woow coolt, d e light å nästan lika mkt atk som master great sword" å trodde att det var de bästa vapnet innan sword of aeons... sen gifte jag mig me lady grey å hitta den konstiga katanan (the katana hiryu) och sa typ: "Ojj!! Det e ju inte the harbringer som e bäst, de e ju denna!!!" men nu fick jag precis mina 20 nycklar... och ja, öppnade lådan i guilden, så sa jag: "WHOA??!!!! The Murren Greathammer! den e ju tillome ännubättre hur många finns det?!?!?" ... ... ... Finns det något bättre än The Murren greathammer, förutom Sword of aeons? Och hur många legendariska vapen finns det? jag har: Soul's Greatsword The Murren Greathammer The Katana Hiryu The Harbringer Ronok the Axe The Cuttlas Bluetane The Dollmaster's Mace Wellow's Pickhammer solus greatsword is not legendariskt!!!! Det går ju att köpa o sälja! Går inte med legendariska!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 hur gör man för att komma in i heroes guilden efter man har dödat jack? jag kommer bara in till det rummet man upgraderar sig det liger ju en massa stenar ivägen! Då har du inte Fable: TLC, utan bara valiga Fable. För att få Avo's Tear ska du gå till Maze's rum och göra nåt skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg