Nami Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Aa, tur att det finns en tjej, xP Tänker ta henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 jag tror att dom kommer utt på gba också för dongon red gör ju det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Ja kanske, men som ja sa i mitt förr förra inlägg så kommer man kunna byta sina Pokemon över till D/P, GBA -----> Nintendo DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Asså, jag fattar inte det där med att kunna byta med LG/FR/R/S/E, det är ju hrlt olika grafiker! Hur gör man för att byta, kan någon förklara det på SVENSKA???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Man behöver bara kunna byta som vanligt med en Cable Link eller nåt, det går ju byta sina GBA Pokemon till Colosseum eller XD då bårde det gå att byta till ett sånt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Men det funkar ju inte att ha en kabel i DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 jag tror att dom kommer utt på gba också för dongon red gör ju det Nepp, Pokémon Diamond kommer bara ut till DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Tox då kanske det är en Wireless adapter då? Jag vet ju inte det, men dom har sagt att man kommer att kunna det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Aja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Pokemn Diamond och Diamond,vad hände med Pearl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag tänker iaf köpa Pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag ska köpa Diamond xP Tycker att dens legend ser häftigast ut xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg