Izza555 Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Heej! Jag har ett litet problem när jag ska bjuda på fest på The sims 2! Man ska ju kunna bjuda 8st! Det kunde jag också, men jag är en sån som gillar att exprementera lite med sims hehe.. :( så jag råkade på nått sätt göra så att man bara kan bjuda 2 st på alla fester.. På min kompis dator kan man också bara bjuda 2 på examensfesten men på vanliga festen kan hon bjuda 8, men jag kan bara bjuda 2 på alla!!!! Snälla hjälp mig jag vill kunna fixa stora fester och då räcker inte 2 gäster (och förässten brukar bara 1 komma ändå)!! Tack på förhand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Det finns ju ett fusk så att du kan bjuda in alla i kvarteret, men om du inte vill fuska så kanske du kan gå in på inställningar och ändra det, fast jag är ingen expert på Sims så jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izza555 Skrivet 18 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Det finns ju ett fusk så att du kan bjuda in alla i kvarteret, men om du inte vill fuska så kanske du kan gå in på inställningar och ändra det, fast jag är ingen expert på Sims så jag vet inte Aa man kan ju göra fusket men då blir det ju inte fest med festpoäng o sånt.. och jag hittar det inte på inställningar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Prova att avinstallera och sen installer det igen, fast då försvinner väl alla kvarter/sparningar förstås Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wasabi Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Testa kopiera alla kvarter och skit, sen installerar du om, lägger in alla sparfiler så borde det funka? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Sånt har hänt mig med men nu kan jag bjuda åtta på alla fester sen ibland kan jag inte det, Mysko :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izza555 Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 knäppt.... aja jag kan inte avinstallera iallafall.. eller jag kan väl men då försvinner ju allt jag har gjort eller hur!? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg