marri Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) <{POST_SNAPBACK}> då man är i "mars'tomb" så kommer baron praxis som en jätte spindel,och försöker ta en grön sten...men man ska försöka döda honom på ett sätt, jag har försökt me' alla vapen man har hittills, men jag kan inte nå honom på nåt sätt, för att kunna fortsätta spelet... snälla hjälp mig ni som har kommit längre än andra bossen, det skulle vara jätte snällt om ni hjälpte mig!! :blink: :cry: :unsure: Redigerat 18 Juli 2006 av marri Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ff war Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 hej när han har kastat dom elektriska hundarna då kastar han bomber då står du emot en bomb och slår den p.s :D du måste stå mot han när du slår bomberna :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Tips: Försök att sparka ner "hundarna" i hålen som skapas där Cyber Erol slängt bomber. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Inte för att vara elak Ripto.. Dom pratar om Jak II, Cyber-Errol är med på Jak 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Ajdå, jag såg visst fel. Ska inte skriva här då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg