transformer Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 För övrigt har jag klarat de 8 gymmen, skaffat beldum (nu metagross), tagit lvl 100 med blaizeken. Ge gärna förslag pa vilka jag ska fanga och träna. Och hur man lättast fixar latios. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Börja EV träna och få fram starka IV pokemon till battle frontier. Kanske bygga upp ett "riktigt" team med tanks, ps, tt's . osv ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Det bror på vilket spel han har...Transformer har du Emerald eller Ruby/Sapphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Det bror på vilket spel han har...Transformer har du Emerald eller Ruby/Sapphire? JAg har Ruby... men spelar det nagon roll vilket spel man har? (i det här fallet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Om du vill hitta Latios så har jag ett tips. Jag har visserligen Sapphire, men Latias och Latios är ju nästan samma sak. När jag har klarat E4 så har jag alltid träffat Latias i Route 121 (precis väst om Lilycove City) med en gång. Testa om det funkar med Latios. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Schysst! Men jag tror man kan möta dem överallt, de flyttar sig varje gang man byter "route" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Ja a precis dom finns var som helst! Jag frågade om Ruby för Battle Fronters skull.Battle Fronter finnd inte i R/S men i Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Börja EV träna och få fram starka IV pokemon till battle frontier. Kanske bygga upp ett "riktigt" team med tanks, ps, tt's . osv ? Han kan ju också skaffa alla 200 pokemonen med lite byte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Men han får ändå inte Johto - starterna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Vad snackar du om? Jag menade ju bara dom 200 i Howen dexen ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 JAg har spelet i tyska version, jag tror inte det funkar att byta med engelska versionen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Klart det går att byta från ett tyskt till Amrekanskt! Ruby king:Om du inte har Emerald så förstår du inte vad jag menar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg