Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har en lite udda fråga på denna sida,vet ej ens om den hamnade under rätt avdelning,men men...

Är det någon som kan ha någon ide vart man kan få tag i hantlar,eller iaf vikter till hantlar.Det är så att mina 16kg hantlar har blivit för lätta nu och jag skulle vilja få tag i en hantel på minst 20kg men helst 22kg.

Jag har varit in på alla sport affärer här var jag bor,men dom har bara kunnat få tag i 11kg som max....

Skrivet

jag tkr att 2 handshatel är sämre för med sånna lyfter man ännu mer än med hantlar och när man lyfter ännu mer så börjar man luta sig frammåt varje gång man ska lyfta upp den och det är inte bra för ryggen plus att det förstör kropps hållningen ocm man tex.tänar längdskidåkning som jag.

Och en annan nackdel är att du inte kan göra lika många övningar med en 2-hands hantell

jag tkr att 2 handshatel är sämre för med sånna lyfter man ännu mer än med hantlar och när man lyfter ännu mer så börjar man luta sig frammåt varje gång man ska lyfta upp den och det är inte bra för ryggen plus att det förstör kropps hållningen ocm man tex.tänar längdskidåkning som jag.

Och en annan nackdel är att du inte kan göra lika många övningar med en 2-hands hantell

Gäst MazzDazz
Skrivet

www.pricerunner.nu/se/com kommer ej ihåg men där finns det mesta billgt

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...