yoZhi Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) Vilken av följande klasser e roligast att spela med?: Warrior Rogue Hunter =) Redigerat 19 Juli 2006 av yoZhi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Hunter > All Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 hehe Alltid kul att Spela med en Druid / Priest som healer hela tiden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 du svarade inte på min fråga Ragnaros... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Rogue!! det här borde vara en omröstning..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Warrior Hunter Warlock Mage Det var det. Men främst Hunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Vilken av följande klasser e roligast att spela med?: Warrior Rogue Hunter =) Jag har provat alla dessa klasser och jag tycker att hunter är roligast av dom tre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Rogue helt klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag säger Rogue.. Hunter och Warrior är jättekul i början men i 60 tröttnar du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 På lvl 60 så blir rogues ägda jämnt & ständigt, det är också bekräftat. Själv tycker jag synd om dem och hoppas att dem blir "buffade" i 1.12, men det blir nog inte så stor skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag säger Rogue.. Hunter och Warrior är jättekul i början men i 60 tröttnar du. <{POST_SNAPBACK}> [/quote Det är ju på lvl 60 de roliga börjar, instance och då får man as bra vapen till sin warrior som man kan äga alla med och att tanka ragge,neffe etc lr bara tanka nått stort e alltid roligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Hunter är roligast av dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg