ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Somnar han av sig själv eller? Ja, han gör det ibland. Och nu snackar jag om Leaf Green / Fire Red. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Om dina pokemon inte lyder . Beror det på att du måste ha alla Gymbadges :P Jag har skarmory som toxicshuffler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Okej, Jag ska lära den Ice Beam istället för Blizzard. Japp, tycker dom e söta xP Jag håller ju på att träna upp fler Pokemon, På andra spel som jag sen ska byta över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Okej, Jag ska lära den Ice Beam istället för Blizzard. Japp, tycker dom e söta xP Jag håller ju på att träna upp fler Pokemon, På andra spel som jag sen ska byta över. Jag me :P . O så litar jag på mitt lag till 150%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) vad är ditt team chili ? xO Carttie : Btw, här har du nåra föreslag på pokemon som är söta och "dugliga" Pikachu ( Med light ball O_O ) Umbreon Altaria ? Ampharos ? Meganium ? Espeon Lanturn Politoed ? =/ Redigerat 21 Juli 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 vad är ditt team chili ? xO På emerald e det Rayquaza, Blaziken, Sceptile o Swampert(min starter). Me attackerna Rayquaza-Fly, Thunderbolt, Dragon claw o Outrage Blaziken-Blazekick, Flamethrower, Rock smash o Double kick Sceptile-Leaf blade, Flash, Sreech o Aerial ace Swampert-Earthquake, Surf, Ice beam o Protect Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag gillar mitt team till 10000000%. Carttie:Bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 DZ, ditt team är .. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Mitt team på Ruby: Sceptile Tentacruel Salamance Vibrava Walrein Pelliper Team på Leaf Green: Venosaur Hitmonlee Vaporeon Lapras Victrebeel Pidgeot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Lita på mitt team? Nej, tror inte det. Har inte haft tid att skaffa ett ordentligt team, har mer satsat på Pokédexet. Men om man bara ska använda 1 Pokémon så litar jag helt på min Blaziken på level 100 så fort jag har tagit bort en av dess attacker (Mirror Move) och ersatt den med någon defensiv attack, typ Protect eller något sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 DZ, ditt team är .. ? Mitt är(Ruby): Breloom: Headbutt Mach Punch(snart Sky Uppercut) Giga Drain Bulk Up Marshtomp(snart Svampert): Take Down Surf Mud-Slap Ice Beam Shiftry: Shadow Ball Facade Secret Power(snart Solarbeam) Sunny Day Gardevoir: Thunderbolt(snart Thunder) Psychic Calm Mind Light Screen Lairon: Iron Tail Rock Smash Headbutt Take Down Groundon: Slash Bulk Up Earthquake Fire Blast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) tag sen man var inne nu :P men iaf. Litar på mitt team, men jag vill HA NYA ATTACKER TILL MIN GARDEVOIR, allt annat är nästan "perfa". Mitt team i Emerald: Blaziken/Blaziken lvl 55 Adamant Nature Min sopigaste starter nånsin, mycket sämre stats än mina Blazikens brukar ha! Double kick Blaze Kick Bulk up Strength Ska lära den Sky Uppercut sen. Gardevoir/Gardevoir lvl 54 Careful Nature Ska användas i Smart contest efter Battle Frontier. Confusion Hypnosis Calm mind Psychic Hjälp! Den kan Bara attacker av typen Psychc! vill ha tips om hur den blir bättre! Flygon/Flygon lvl 58 Lonely Nature Ska användas i Cool contest efter Battle Frontier. Crunch Dragon claw Sandstorm Earthquake Ingen hjälp, men jag ska lära den Flamethrower istället för Sandstorm. Skitty/Skitty lvl 52 Jolly Nature Ska användas i Cute contest efter Battle frontier. Assist Shock wave Flamethrower Ice beam Ingen hjälp, den är :cool: iaf! Meawow/Meowth lvl 6 Naive Nature Behandlar som en baby, bytte den i spelet med en tant i Battle Frontier som ville ha en Skitty... :huh: Scratch Growl Det var väl allt, eller? Redigerat 22 Juli 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg