Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Ett tips på tal om din Gardevoir för jag har nämligen också en sån. Lär den en El Attack(som Thunderbolt/Thunder)i stället för Confusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 varför? är det inte bättre med nåt som kan ta Dark/Ghost/Bug? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Du har redan psychic, Byt ut confusion mot thunderbolt ... Och börja behandla din skitty som en bebis istället för meowth >_< Skitty är sötare xDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 jag litar kanapast på mina min venusaur bara sover och dom andra använder fel attacker <_< Om du har linkat över efter att du har startat om lyder de inte i början <_< , ivarjefall inte i guld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Du har redan psychic, Byt ut confusion mot thunderbolt ... Och börja behandla din skitty som en bebis istället för meowth >_< Skitty är sötare xDD Skitty är lvl 56 nu, ingen baby direkt... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Är hon strids-redo ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Du har redan psychic, Byt ut confusion mot thunderbolt ... Och börja behandla din skitty som en bebis istället för meowth >_< Skitty är sötare xDD Utväckla den till Delcatty(med Moon Stone)när den har lärt sig alla attacker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) Jag måste lita på för jag fixar dom ur egg först så att det blir rätt nature sen ev tränar jag och sen ger jag dom speciela tm. ja jag litar på mit team Redigerat 24 Juli 2006 av Venomblade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 nej, jag ska utveckla den i lvl 100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag litar på mina xP ( inte dem på LG.. Pga de missar sina attacker typ hela tiden :angry: Iaf skriver det teamet jag litar mest på ( FR ) Charizard lv: 61 kön: hane natur: Hasty Attacker: Blast burn Dragon Claw Fly Slash Lapras ( tränar ) lv: 55 kön: hona natur: Lonely Attacker: Surf Sheer cold Body slam Hydro pump Jolteon ( tränar ) lv: 54 kön: hane natur: Lonely Attacker: Frustration Shock wave Thunder Bite Dem litar jag på iaf ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 men din Jolteon gillar nog inte dig... den kan ju frustration! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Det är bättre att lära skitty (male) alla atacker sen breeda den och få fram bra ev och utveckla den med moonstone . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg