Hoppa till innehåll

Säljer Min Gubbe

skal0

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

njae..

såfall vill jag ha tomte hatten som garanti för 100k att jag får accountet.

Jag är lessen men vilken deal det är för dig. Jag gav mina villkor och det är ett fantastiskt erbjudande jag ger DIG. Take it or leave it

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, men som du sade kan du ju bara ta mina 100k och sticka.. vill ha en garanti att du inte gör det.

Jag förstår men det känns inte bra att bara få halva priset. Det är jag som ger dig ett erbjudande och inte tvärt om vill du ha den är det du som måste ta risken och inte jag.

Lessen att det måste vara såhär men det finns många man inte kan lita på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, jag vet att du e lite negativ till det, men asså.. Mitt internet är inte det stabilaste, så jag akn aldrig vara säker på att om jag ger 100k så kanske jag crashar precis efter traden, och då finns det ju risk att mina 100k försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, jag vet att du e lite negativ till det, men asså.. Mitt internet är inte det stabilaste, så jag akn aldrig vara säker på att om jag ger 100k så kanske jag crashar precis efter traden, och då finns det ju risk att mina 100k försvinner.

Vi gör såhär. Jag har redan skrivit pmet med pass och allt så när vi klickar accept så skickar jag. När du har tagit emot det så får jag mina resterande 100.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...