Gäst Hulk746 Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Tänk på att du tänker på låten så mycket så att ditt huvud sprängs eller något och tänk länge på explosionen istället. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 humor där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Lyssna på den tills du tröttnar annars :P Funkar för mig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Nu har jag fått Wait And Bleed med Slipknot på huvudet, tur att det är en bra låt iallafall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 (redigerat) Är det någon som har tips på vad man ska göra när man fått en dålig låt på huvudet och inte kan få bort den? har samma problem bara det att jag kan inte få bort dem genom at lyssna på bättre låtar så jag hittar på ny text till låten tills den blir rolig lr bra :) har denna låten i hövvet nu tur att den e bra Billy talent -try honesty Redigerat 19 Augusti 2006 av Gizmo^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 dunka huvet i vägen 10 gånger gamal hederligt sätt funkar alltid :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.