ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) Jag har en bild på datorn som jag vill använda som avatar men den är för stor för att använda här på fuska.se, någon som vet hur man förminskar bilder? --- Fixade till ämnestiteln, §1.25 - Att skriva ett ämne som inte tydligt visar vad tråden du skapar handlar om. //admin Redigerat 20 Juli 2006 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Menar du att du vill forminska den bara eller ha samma storlek fast göra så att den tar mindre plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag vill bara att den ska se lika stor ut men inte innehålla lika mycket KB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 ifall du infogar den så kan jag fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Den är ganska stor, men här kommer den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 ska jag förminska dens kb eller hur stor skälva den är ifall det e kb hur många kb i så fall ifall det e storleken hur många _x_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Här har du :cool: Redigerat 21 Juli 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Tack så mycket Simpsons! En moderator kan nu låsa tråden. =) Redigerat 21 Juli 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.