Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jaja jag tänkte att fuska.se/forum behövde ett galeri för reenders

dom ska vara utklipta med genomskinlig bakgrund men ifall det e lätt att klippa ut så får den vara med vit också

regler(kommer uppdateras)

1:gör inte inlägg utan att posta en render alla inlägg man gör måste alltså inehålla minns 1 render för att man lätt ska slippa lete efter renders och för att slippa en massa text

jaja jag ska ju inte själv bryta mot reglerna så jag postar några

oobs man måste ej posta på imaghackför dtet tar bara tid ifall man ej i medlem

jaja postar fler någon annan gång let's go

post-43601-1153410586_thumb.png

post-43601-1153410630_thumb.png

Skrivet (redigerat)

oj det visste inte jag jaja jag får ta bilden och rita ett strek sudda ut deras namn och skriva rederad av roxz och så får jag klistra över den på en annan bakgrund dessutom så nån gång då och då kan man väll bryta mot en regel jag tror inte att någon på fuska.se skulle bli arg ifall man la upp deras render och sällan att en kille från gamerenders.com surfar på svenska hemsidor jaja jag ska inte bryta mot regel så jag infogar en till render dessutom så skriver dom i tstil med varsågod så...bröt mot en regel :D

Redigerat av roxz
Skrivet (redigerat)

jag ändrar reglerna så att efter en bild får det vara 1 komentar alltså ett inlägg med bára text inan det kommer en till bild alltså ifall man vill kan man kommentera en bild ifall ingen gjort det om någon gjort det kan man kpkomentera sammtidigt som man postar en render men det e bara ifall man vill

man kan posta 2 rebders på rad men för det får det

inte vara 2 komentarer jaja

efter detta inlägg så ska det vara en render... . .

Redigerat av roxz

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...