Gäst roxz Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 jaja jag tänkte att fuska.se/forum behövde ett galeri för reenders dom ska vara utklipta med genomskinlig bakgrund men ifall det e lätt att klippa ut så får den vara med vit också regler(kommer uppdateras) 1:gör inte inlägg utan att posta en render alla inlägg man gör måste alltså inehålla minns 1 render för att man lätt ska slippa lete efter renders och för att slippa en massa text jaja jag ska ju inte själv bryta mot reglerna så jag postar några oobs man måste ej posta på imaghackför dtet tar bara tid ifall man ej i medlem jaja postar fler någon annan gång let's go Citera
eexwhyzee Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 Skitbra ide... man borde dock vara tvungen att rendera dom själv för annars är det ripping! Citera
Gäst roxz Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) oj det visste inte jag jaja jag får ta bilden och rita ett strek sudda ut deras namn och skriva rederad av roxz och så får jag klistra över den på en annan bakgrund dessutom så nån gång då och då kan man väll bryta mot en regel jag tror inte att någon på fuska.se skulle bli arg ifall man la upp deras render och sällan att en kille från gamerenders.com surfar på svenska hemsidor jaja jag ska inte bryta mot regel så jag infogar en till render dessutom så skriver dom i tstil med varsågod så...bröt mot en regel :D Redigerat 20 Juli 2006 av roxz Citera
eexwhyzee Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 Nej kanske inte men det blir ju roligare ifall man lägger till egna renders... Gjör som ni vill ppl Citera
Gäst roxz Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) jag ändrar reglerna så att efter en bild får det vara 1 komentar alltså ett inlägg med bára text inan det kommer en till bild alltså ifall man vill kan man kommentera en bild ifall ingen gjort det om någon gjort det kan man kpkomentera sammtidigt som man postar en render men det e bara ifall man vill man kan posta 2 rebders på rad men för det får det inte vara 2 komentarer jaja efter detta inlägg så ska det vara en render... . . Redigerat 21 Juli 2006 av roxz Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.