splintercell987 Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 hur ska jag få tag på en ditto?! jag har ingen att byta med och det går inte få tag på ditto genom action replay :angry: :angry: :angry: förresten, hur får man tag på en hontreecko?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 hur ska jag få tag på en ditto?! jag har ingen att byta med och det går inte få tag på ditto genom action replay :angry: :angry: :angry: förresten, hur får man tag på en hontreecko?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? :angry: :angry: Vilket spel???? I Emerald så hittar du Ditto efter E4 i Fosil killens hus (hans tunnel e längre nu) o på LG/FR så hittar du Ditto på rute 13-14 o i Pokemon manson på cinabar ön. Hon treeko e super svårt att få (12,5% chans att få vid breeding). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Är hon Treekos så svåra att få tag i!Det visste jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag har pokémon safir hur gör ni när ni använder action replay för att skaffa pokémon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yakusa_ Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 jag använder det inte det förstör spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Hur vet du det? Har du prövat? :student: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Är hon Treekos så svåra att få tag i!Det visste jag inte. Jo, jag gjorde ca 20 treecko ägg, men bara 4 blev tjejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Det kanske enklare att få hon Treekos när man är tjej i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Umbreon_Moon, vilket pokémon använder du för att breeda treecko? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Hur vet du det? Har du prövat? :student: :student: Alla på forumet vet det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 berätta då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Tja,om man slår in fel kod kan det förstöra spelet. :) Kul va?Perfekt bustrick mot sina syskon. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg