HAB Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag kan nästan allt om tww! Men jag vet inte vad det är för foto man ska ge honom som sitter på trappan på windfall island.... Jag tror det är fullmånen men har ej testat ska testa men det är så svårt att få det att bli fullmånne!! :( -_- :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiley.hatar Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 :P hallå, fullmånen kommer UNGEFÄR var tredje dag, så du kan bara spela song of passing... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiley.hatar Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 :huh: fast desvärre vet jag INTE om det är det man ska fotografera.... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 :huh: fast desvärre vet jag INTE om det är det man ska fotografera.... :unsure: ehm,, du ska inte gör två inlägg på rad utan trycka på "ändra" men det e inte Fullmånen jag har testat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Med färgkameran. Fasst det visste du ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg