Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Hej hade tänkt utmana E4 på Ruby med detta lag. (Notera att detta bara e ett utkast så statsen o leveln kan jag inte skriva) vill bara ha er komentar till det! Swampert Attacker: Ice beam Protect Earthquake Surf Item: Mystick water/Sea increase Mightyena attacker: Crunch Thief Shadow ball Swagger, Protect, Scarry face Item: Black glases Swellow attacker: Wing attack Steel wing Refresh Aerial ace, Sky attack Item: Leftovers Breloom attacker: Mega drain, Giga drain Stun spore Mach punch Brick break, Sky uppercut Item: Black belt Plusle attacker: Charge Spark Thunder bolt Banton pass, Agility Item: Leftovers Ninetails attacker: Flamethrower Confuse ray Safeguard Heat wave Items: Charcoal O igen vissa av dessa har jag inte än så stats o levlar skriver jag inte. Men jag behöver ändå hjälp :o
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Dom låter bra, se bara till att träna upp dom till minst Lv.50! :cool:
jacx Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Låter bra. Fast jag skulle hällre haft spore på breelom än stun spore.
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Byt ut lilla Plusle mot Pikachu,och se till att ha MYCKET blandade attacker. Såhär tycker jag: Swampert Attacker: Ice beam Protect Earthquake Surf Item: Mystick water/Sea increase Tk Kommentar: Inget behövs byta här. Mightyena attacker: Crunch Dig Shadow ball Swagger, Protect, Scarry face Item: Black glases Kommentar: Den kan lära sig Iron Tail också. Swellow attacker: Wing attack Steel wing Refresh Aerial ace, Sky attack Item: Leftovers Kommentar: Inget behövs ändra här. Breloom attacker: Mega drain, Giga drain Iron Tail Mach punch Sludge Bomb, Sky uppercut Item: Black belt Kommentar: Snälla nån!Blandade attacker eller så kommer du ingenstans! Pikachu attacker: Focus Punch Spark Thunder bolt Brick Break Item: Leftovers Kommentar: Pikachu är bättre.Sen också lite blandade attacker här också. Ninetails attacker: Iron Tail,Dig Confuse ray Safeguard Heat wave Items: Charcoal
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Så här tycker jag: Swampert Attacker: Hydro Pump Protect Earthquake Surf Item: Mystick water/Sea increase Mightyena attacker: Crunch Bite Shadow ball Swagger, Protect, Scarry face Item: Black glases Swellow attacker: Wing attack Steel wing Refresh Aerial ace, Sky attack Item: Leftovers Breloom attacker: Mega drain, Giga drain Stun spore Mach punch Brick break, Sky uppercut Item: Black belt Plusle attacker: Charge Spark Thunder Wave Banton pass, Agility Item: Leftovers Ninetails attacker: Fire Blast Confuse ray Safeguard Heat wave Items: Charcoal
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Hej hade tänkt utmana E4 på Ruby med detta lag. (Notera att detta bara e ett utkast så statsen o leveln kan jag inte skriva) vill bara ha er komentar till det! Swampert Attacker: Ice beam Protect Earthquake Surf Item: Mystick water/Sea increase Mightyena attacker: Crunch Thief Shadow ball Swagger, Protect, Scarry face Item: Black glases Swellow attacker: Wing attack Steel wing Refresh Aerial ace, Sky attack Item: Leftovers Breloom attacker: Mega drain, Giga drain Stun spore Mach punch Brick break, Sky uppercut Item: Black belt <-- Hur får man det? Plusle attacker: Charge Spark Thunder bolt Banton pass, Agility Item: Leftovers Ninetails attacker: Flamethrower Confuse ray Safeguard Heat wave Items: Charcoal O igen vissa av dessa har jag inte än så stats o levlar skriver jag inte. Men jag behöver ändå hjälp :o
Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Dom låter bra, se bara till att träna upp dom till minst Lv.50! :cool: Det vet jag nog. För att Swellow ska kunna lära sig Refrech o Sky attack så måste jag ha en Altaria i Lv.59 tror jag det var. O sen breeda me en tjej Taillow/Swellow. från ben breedningen kan Tailow oxå lära sig Mirror move. Coolen: Tyckte du om mitt lag eller?
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Nej.Jag frågade hur man får tag i Black Belt.
jacx Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Asså.. Tk, pikachu är bara bättre om den håller i en light ball.
Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Tänkte byta plusle till Jolteon
Rekommendera inlägg